بنام خدا
دعای تحویل سال 1393 را با اجرایی حزین تقدیم میکنم به همه عزیزان قرآنی. امید که حضرت زهرا (س) از همه ما قبول بفرمایند
التماس دعا جهانبخش فرجی
آکادمی صداسازی مهندس جهانبخش فرجی شمس قاری بین المللی قرآن کریم
بنام خدا
دعای تحویل سال 1393 را با اجرایی حزین تقدیم میکنم به همه عزیزان قرآنی. امید که حضرت زهرا (س) از همه ما قبول بفرمایند
التماس دعا جهانبخش فرجی
بنام خدا
تلاوت سوره آل عمران حقیر که در شبکه قرآن سیما پخش میشود. تلاوتی که برای حقیر پر خاطره است و درست بعد از آمدن حقیر از سفر حج 1388 اجرا شده است.
بنظرم بویی از سرزمین وحی در خود دارد! یکی از عزیزان خارج از کشور این تلاوت را با کیفیت و اندازه کوچک ضبط نموده اند.
التماس دعا جهانبخش فرجی
بنام خدا
این تلاوت استودیویی سوره های عادیات و قارعه را تقدیم میکنم به همه عزیزان قرآنی در این شب جمعه آخر سال 1392 و ایام فاطمیه.
ثواب آیات و استماع آنها هدیه به روح همه ارواح مسلمین و مسلمات و شهدا و صالحین و ذوی الحقو قان از همه ما.
التماس دعا جهانبخش فرجی
بنام خدا
این تلاوت در استودیوی شورای عالی قرآن در اسفند ماه 92 ضبط شده. از زحمات صدابردار عزیز جناب حاج ملک کمال تشکر را دارم.
التماس دعا جهانبخش فرجی
http://alhanesolukmain.persiangig.com/audio/Faraji%20Nazeaat%2026-46/Naaze-aat.mp3/download
بنام خدا
تلاوت حقیر در شبکه سیمای لرستان که در سفر استانی شورای عالی قرآن در سال 1390 در صدا و سیمای خرم آباد انجام شد؛ سوره شعرا
التماس دعا جهانبخش فرجی
بنام خدا
تلاوت حقیر در شورای عالی قرآن بیست مهر سال ۹۰ از سوره یوسف 104 تا 111(یک صفحه)
التماس دعا جهانبخش فرجی
بنام خدا
امروز جمعه 19 مهر ماه 92 مصادف بود با چهلم درگذشت مادر حاج احمد مرادی از پیشکسوتان قرائت کشور که در تالار لاله در شهرک شهید محلاتی تهران منعقد شده بود. در ابتدای مجلس، بنده تلاوتی کوتاه از آیات پایانی سوره نبا داشتم. در انتهای مجلس، حاج احمد ابوالقاسمی تلاوتی زیبا انجام دادند.
مجری برنامه حاج آقا خرمیان بودند و مداح اهل بیت جناب حاج آقا عرب سرخی هم حاضرین را به فیض رساندند. اساتید قرآنی حاضر در مجلس عبارت بودند از ؛ حاج آقا امام جمعه، حاج آقا اصل محمدی، حاج سید حسین موسوی، حاج آقا سبزعلی، حاج آقا بادپا، حاج آقا صلحجو و حجت الاسلام مشایخی.
خداوند این مادر عزیز و مومن را که همواره به حقیر مانند فرزند خود محبت داشتند، با حضرت زهرا سلام الله علیها محشور نماید انشاالله.
این تلاوت با مبایل ضبط شده و در شرایطی که سیستم صوتی تالار تنظیم نبود، هرچند حاج آقا ابوالقاسمی سعی زیادی در تنظیم آن داشتند.
با احترام جهانبخش فرجی
http://alhanesolukmain.persiangig.com/audio/faraji%20naba%20mehr%2092/faraji%20naba.MP3/download
بنام خدا
تلاوت حقیر در شورای عالی قرآن شهریور سال 90 از سوره هود آیه 118 تا آیه 4 سوره یوسف(یک صفحه)
التماس دعا فرجی
جناب استاد مهندس جهانبخش فرجی علیرغم مدتها دور بودن از مبانی تخصصی رشته شغلی و آماده نبودن بدلیل حضور در حج عمره، در رقابت کنکور دانشگاه سراسری در آزمون سال 92 در رشته دکترای مکانیک سیستمهای انرژی در مرحله اول در بین 160 جوان فارغ التحصیل پذیرفته شدند . رتبه نهایی ایشان رتبه 34 بود.
برای اشخاصی که با این رشته و افراد جوان و آماده شرکت کننده در امتحان آشنا هستند این قبولی بیشتر شبیه معجزه است .
و این کار سخت بحول و قوه الهی بوقوع پیوست و ایشان با این عمل چند نکته را به جوانان قرآنی درس دادند که عبارتند از:
1- در هر سنی حتی پنجاه سالگی هم میشود درس خواند ، امتحان داد و موفق شد و از نخبگان کشور شد ، آن هم با توکل بر خدا و توسل بر اهل بیت.
2- ارتباط با قرآن میتواند ذهن را آماده و زنده نگهدارد.لازم به ذکر است این استاد گرانقدر 4 سال از فعالیتهای مهندسی دور بودند.
3- یک قاری قرآن با کمک گرفتن از فرهنگ معنوی قرآن میتواند در مراحل علمی هم موفق باشد.
4- قاریان قرآن قشری با سواد و مطلع بوده و قرآن را برای عشق و یقین کاملشان به کلام الهی قرائت نموده و در پی کسب امتیازات شغلی و مالی نیستند .
5- قاریان قرآن با تحصیلات عالی میتوانند الگوی خوبی برای جوانان کشور اسلامی و ولایتمدار ایران باشند.
بنده (مدیریت سایت) از طرف شاگردان ایشان تقدیم تبریک خود را نسبت به این امر مهم و سخت ابراز می دارم .
با تشکر مدیریت سایت